Svininfluensa sprutan!

Idag tog jag den! Jag tog sprutan!
På frukosten innan vi skulle gå och ta sprutan var jag så nervös, jag hade handsvett och var alldeles yr i huvudet.. Påvägen dit försökte jag inte att tänka så mkt på vart jag var påväg någonstans..
Men när jag kom dit.. Oj då satte allt igång..
Jag fick ta sprutan sist av vi som gick dit. Först var det Eva, och sen Therese.. Sen var det jag.. När jag stod utanför och väntade blev jag bara mer och mer nervös, och tillslut började jag gråta.. Sen när jag kom in i rummet såg jag sprutorna och fick lite panik.. Kunde inte riktigt andas normalt.. + att jag grät lite :P hahah
Och ont gjorde det! Tyckte jag iallafall.. Men det gick ganska snabbt.
Sen fick vi sitta ner i ett rum och vänta i en kvart. Och då började jag skaka och frysa.. Antagligen för jag spänt mig så mkt innan och sen slappnade av..
Men nu är allt ok, är bara lite öm.. Känns typ som om man har ett blåmärke där.

Och det bästa är att jag inte behöver ta den mer!! För nu ska man bara ta n spruta och inte tre eller vad det var innan.. YES!

Nej nu ska jag hem och tvätta!

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0