Stressad!!!

Usch jag känner mig så stressad! Jag ska tvätta klockan 19.00 och är inte ens hemma ännu. Sen måste jag laga något att äta! Kommer ju inte hinna det! Jag får väl ta en macka som vanligt :P Har ju köpt rökt kalkon nu :D Yummie!
I morgon ska jag jobba.. Börjar klockan 08.00?! Jag ska köra lite maskin därav att jag börjar så sent.. Annars brukar jag ju börja vid 06.00.
Sen vet jag faktiskt inte vad som händer mer i morgon.. Eller jo, jag och Sara kanske ska ut med hundarna när jag slutat jobbet :) Sen på kvällen får jag se om Mr kommer hem. ( Hoppas ) För då blir det fredagsmys med god mat och Idol! Köpte hem lite Lövbiff och ..... Va tusan var det nu!? Haha mitt minne är ju inte okej asså..! Tror det var ryggbiff!
Aja nu måste jag faktiskt gå hem och sortera tvätten och få i mig lite food!


Ha en fortsatt bra kväll!
Hej då!



Kommentarer
Postat av: Amanda

sjukt va tiden går snabbt.. var det inte precis helg??? :P ska vi ta en fika nån dag igen?? kram

2009-11-19 @ 22:40:09
URL: http://amandapanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0