Knarkhund..!

Santo är en sån hund som ska tugga på allt nytt han kan hitta.. Så har man råkat lämna kvar något på bordet hemma och sen går iväg.. Ja då kan du räkna med att det bara är små bitar sen när du kommer hem. Som när jag och Micki kom hem i veckan efter att ha handlat så ligger det fullt med papper på golvet.. Jag går fram och tittar vad det är och ser till min fasa att det är massa panodil tabletter.. Får panik! Tänk så har han fått i sig massa tabletter! Ringer till djursjukhuset i Slöinge och frågar hur jag ska göra och det bästa var att kräka honom. Men eftersom jag bor så långt bort så rekomenderade hon mig att åka till någon veterinär här i Halmstad. Bläddrar fram alla nr till veterinärerna och ringer runt till allihopa.. Ingen kunde hjälpa mig för deras veterinärer var ute och jobbade.. Så jag fick åka upp till Slöinge och kräka honom.. 1884 kr fattigare! plus att man precis vaccinerat hundjävlen för 300 kr dagar innan. Så nu är man lika fattig igen! Hah!
Men jag kände att det var bättre att kräka honom än att chansa på att han inte fått i sig tabletter..
Nu hade han ju fått i sig några oxå så det var ju tur att jag åkte dit.
Tack mamma för att du körde =) Du är en ängel!

Ja så vad har man lärt sig?!
Lämna aldrig något framme när du går hemifrån! För när du kommer hem finns det inte kvar!
Santo har tuggat sönder 6 par skor! Flera brev som man fått ringa och be om nya.. Kläder.. osv osv..
Men vi älskar honom endå ♥










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0