Fredagsmys!

Sitter ensam i lägenheten nu och vet inte riktigt vad jag ska göra.. Ska nog in till stan sen och hämta min kära mobil. Sen ikväll blir det fredagsmys hemma hos föräldrarna.
Känns lite ovant att inte ha fredagsmys med Micki som vi alltid har haft innan.. Men men.. Nästa fredag =)
Haha i tisdags när jag och Eva jobbade gjorde vi en väldigt rolig sak.. Det fanns en person på avdelningen vi städade på som vi inte ville träffa.. Så vi skulle smyga ut på andra sidan.. Vi halvspringer dit med städvagnen och ser att vi inte kan komma ut det hållet! Jag får lite smått panik och vänder tvärt och ska "springa" andra hållet.. Eva kommer efter men tar en annan väg och gapskrattar åt mig! Vi lyckades komma ut utan att bli sedda, men personalen kollade lite undrande på oss! hahah
Det händer alltid roliga saker när man städar med Eva =)



     



"Det är dags för fredagsmys, om det så är det sista jag gör. Så är det fredagsmys, hoppas inte föräldrarna stör. Nu är det slut på veckan, det är dags för fredags myyyyyyyyyyyyyys! "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0