Dagens fråga..

Ska jag gå hem till mig och laga lite mat... Eller ska jag stanna hos mamma och pappa och hålla dom sällskap till middagen och få lite mat här istället..? Det blir som vanligt att jag kommer stanna här.. =P Mamma gillar inte när jag tackar nej till hennes mat.. haha " Men nu har jag ju gjort mat till dig med.. " Så tittar hon på ett speciellt sätt som gör att man inte kan gå hem.. haha! Hon är rolig mamma!
Men jag ska inte stanna här så länge idag.. Måste hem och fixa i lägenheten. Har snott med mig en gammal Míchael Jackson skiva hem som jag ska spela! =) Sen ska jag tappa upp ett varmt bad och bara njuta av värmen!
Sen ska jag tända lite värmeljus hemma så det blir varmt i lägenheten och sätta mig och kolla på nyheterna! haha
Så ser min kväll ut!
Jag har varit så seg idag! Vet inte vad det e med mig. Trött hela tiden.. :(

I morgon ska jag nog ta sprutan för svininfluensan.. Jag jobbar ju bland patienter som kan ha det så jag ligger i riskzonen..
Usch när jag tänker på sprutan får jag handsvett!! Jag hatar att ta sprutor! Jag är så himla rädd för dom! Att veta att dom kommer trycka in en nål i mig...! Jag blir gråtfärdig bara av tanken! Får typ svårt att andas!!!

Nej nog talat om sprutor!

Idag när jag satt i bilen och väntade på mamma som va på MAXI kom det ett gammalt par gåendes. De såg så lyckliga ut och de spred sån glädje!
Jag känner att jag har hittat den rätta som jag vill dela mitt liv med.  Allting känns så rätt och bra med honom!
Jag hoppas att vi kommer bli som det gamla paret som jag såg idag. Som kommer sprida glädje till andra genom att visa hur stark kärleken egentligen är...



Kommentarer
Postat av: Amanda

awww.. va kul att du känner så för honom!! :))

2009-11-12 @ 09:05:24
URL: http://amandapanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0