Ahrlg!


SVARA I TELEFONJÄVELN DÅ!



Nä jag ska nog inte skriva i bloggen just nu.. Är så frustrerad!! Vet inte vad jag ska göra! Klättrar på väggarna här hemma! Hade behövt gå ut en lång runda och sen ställa mig och bara skrika och slå på något! :D

"Det har varit en kökrock på laholmsvägen, bäst att du inte går ut och kör bil Cissi!"
Och vafan fick du luft ifrån?! Skulle du vara rolig där?
Försöka går ju!
Det hände EN gång! EN gång!!! Och bara för det så ska man få en massa pikar?!
Det kan hända vem som helst.. to,m dig! Så får jag säga vad jag tycker du ska göra..? Jag tycker att du ska... KNIPA IGEN!

Nej nu blev det för mkt för mig här :P

Hej då!

Kommentarer
Postat av: Petra

det är då det är skönt att skriva i bloggen när man är lite arg hehe. ;)

2009-11-25 @ 19:38:03
URL: http://wellingtons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0