"You're soo beauuuuuuuuuutiful"

I like that song very much! YEah!

Idag har jag jobbat =) Känns så skönt att ha ett jobb att gå till!
Jag frågade Tove innan idag om de hade jobb till mig i morgon, men det hade dom inte.. Tusan hakan tänkte jag! Men sen fick dom jobb till mig! Så i morgon ska jag börja klockan 05,30! Ska jobba med Eva på Mittpunkten.. Ungdomsmottagningen mm. Sen när vi kommer tillbaka till städ så ska jag få lära mig att köra maskinkörning! =) YEAH!! Ska faktiskt bli roooooligt!

Haha måste bara berätta om hemresorna med mamma! Man sitter verkligen på helspänn! hahaha!  Det är verkligen en ny upplevelse varje dag! Och hon säger att jag kör som en dåre! hahaha
Idag höll hon på att köra på rött! Hon såg att det var rätt men tänkte inte utan bara körde! Sen när jag sa till henne "mamma det är rött" haha Då tvärstannar hon! *skrattar*
Sen gjorde hon en annan sak men det skriver jag inte här! Men som jag skrattade! hahahah

Nej nu ska jag lägga upp lite filmer på facebook ^^,

Och Dex.. Du är med ; ) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0