Valborg!

Dagen började ganska lugnt. Träffade Dex ett tag och matade lite fåglar! hahah Fiskmåsarna vid Eurostorp är helt galna! ( Filmen finns på min facebook )
Vid 6 tiden cyklade jag hem till The Sörums! =) Där grillade vi och drack en massa gott! Spelade öl spel och grillade marchmellows eller hur fan det nu stavas :P
Sen bar det in till stan! Skulle ha gått till Mårtensson, men pallade inte att stå i den långa kön! Fattar egentligen inte varför man ställer sig när kön är hur lång som helst och betala så mkt för att komma in till ett ställe där man knappt kan röra sig för det är så grymt mkt folk!?
Så vi stack till Bobban istället. Och jag hade verkligen hur kul som helst! Tack Amanda för en grym kväll!
Träffade även mina två Pärlor Emelie och Paulina ♥ Och som vanligt körde vi vår dans ^^,

Kvällen slutade med Cheeeeeeeeeesburgers och blåbärspaj på Donken.



Nu ska jag ut i solen igen och sova lite.
I morgon är det jobb och sen ska jag åka till Trönninge och umgås med Familjen nr 2 ♥


Kommentarer
Postat av: Emelie

Alltid lika mys att träffa dig med! o vår dans är helt underbar!! o fint nagellack hade du skaffat med. ;) men du var attans het i de svarta, får köra på de. :) pussa

2009-05-02 @ 12:40:15
URL: http://gobbegobbe.blogg.se/
Postat av: Paulina

vaaaa mysigt :) ja me en pärla :)

det är ju vi tre på den dansen...så är det bara!!

alltid kul o träffa dej för du är så glad :D

puuuss paulina

2009-05-03 @ 19:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0