Uppe med Tuppen

Idag började jag halv 6 på morgonen och jag är helt jäkla slut nu! GIck och la mig en liten stund innan när jag kom hem och jag somnade direkt! Och sov några timmar! Inte bra för nu kan jag säkert inte sova ikväll... Men jag e fortfarande trött! haha Jag kommer aldrig att vänja mig att gå upp tidigt! Är absolut ingen morgon människa!
I morgon börjar jag klockan 6 och ska vara på Nyhemsvårdcentral och på Bäckagårdes vårdcentral. Kommer vara helst slut i morgon oxå. Och jag längtar så tills på fredag! För då e det sista dagen sen är det helg =) Yeah!!!
Vet inte om jag ska jobba mer i veckan ännu, får se hur det blir.

Ikväll är det desperate!!! Finns ju inget bättre program alltså! =)

Usch jag e så jävla trött och hängig nu! Måste ta mig något att äta..
Och ett stort fett jäkla  TUSAN HAKAN för att jag inte kunde ta samatalet idag!

Nej nu ska jag ut med Santo, sen ska jag tanka bilen lite och sen ska jag ta och göra mig lite food innan desperate börjar!


Hejja Dex som springer vårruset nu =D
You go girl!!!



God kväll!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Gums! Jag funderar på en liten utgång på fredag.. hur känner du för de? :) pussa

2009-05-05 @ 21:38:19
URL: http://gobbegobbe.blogg.se/
Postat av: Dexter

Gud som jag sprang...haha

2009-05-05 @ 23:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0