Söndagsmys i Trönninge!

Idag har jag varit hos min familj nr 2 och hälsat på! Alltid lika roligt att komma och hälsa på där =) Satt och drack massa kaffe och pratade och skrattade! Sen var jag och Lina ute och gick med Santo.
Det har varit en soft dag idag. Skönt att ta det lugnt och bara umgås med underbara människor =)

Igår va jag, Dex och Amanda ute. Satt först hemma hos Dex och kollade filmklipp på youtube och lyssnade på gamla goingar som Blondie mm sen tittade vi på gamla foton och hade hur kul som helst.
Det blev att vi cyklade in till stan vid halv ett. Och vet ni vad?
Det var någon jävel som hade snott min framlampa på min cykel!!! Jävla skit tänkte jag först, men sen kom jag på att det inte funkade så bra så det gjorde inget egentligen ^^ haha Dom fick sig en trasig lampa från biltema som egentligen skulle kastas! haha! Tji fick ni!
Väl på bobban så träffade vi Emelie, Linda, Sarah, Sandra, Sara, Emma och Ida! Ett jäkla gäng var det!
Och jag fick sån jäkla magont! Jag var tvungen att sitta ner ett tag och ta det lugnt :P En vakt kom fram och frågade om jag mådde bra :P haha Han trodde nog jag var för full =P Men icke! Jag hade bara ont i magen.. Men det gick över sen.

Cykelturen hem gick utmärkt! Vi hade vårt egna disco när vi cyklade hem! haha
"A frek like me just needs Infinity" deeeeeee neeeee neeeeeee neeeeee neeeeee! hahaha


I morgon är det jobb som gäller!!! =) Så jävla najs!
Sen ska jag nog träffa Dex när jag slutat =)


Fick världens finaste sms innan!
En värmande känsla for genom hela min kropp och jag fick känslan
" jag är verkligen världens lyckligaste som har dig"

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Amanda

jag hade verkligen kul! fy tusan måste göras igen haha! fast nu hag jag blivit biten av "the party bug" farligt farligt hahaha... men hey det är snart sommar då ska det festas!!



ha de fint!!

2009-05-04 @ 09:17:57
URL: http://amandapanda.blogg.se/
Postat av: Emelie

Det var som alltid väldigt roligt o träffa dig med!! :) o dansa jävlar lite.. måste köra en utgång snart! vad ska söta du göra på fredag?

2009-05-04 @ 15:31:58
URL: http://gobbegobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0