Så jäkla typiskt!

Idag när jag kom hem från jobbet så regnade det ganska mkt. Och eftersom jag skulle ut med Santo så klädde jag på mig varmt och sen på med regnkläderna! Tycker det är mysigt att vara ute ibland när det regnar så jag tänkte passa på nu. haha! Tror ni inte att det har slutat regna när jag kommer ut igen?! Jag var inne i 10 min max!
Det är alltid så! Varje gång jag sätter på mig regnkläderna slutar det regna! hahah Knas!

En sak jag skulle skriva om i bloggen i söndags var att jag har kommit underfull med så mkt nu. Pratade ganska mycket med Katta och hon fick in mig på andra spår och fick mig att få mer klarhet i saker! Det kändes så jävla skönt att känna så som jag gjorde då =) Det kändes lixom så rätt!
Så jag ska köra på detta nu. För det kommer att bli bra! Inte bara för mig, utan andra oxå =) Och det gillar vi!

Jag försöker komma in på Facebook, men det är så jäkla segt! Jag vet inte om det är mamma o pappas internet / dator som e segt eller om det är själva sidan..? Har ni oxå haft problem med det?
Jag tror det e mamma o pappas dator som e lite seg.. haha den är typ 15 år gammal! ^^

Ikväll ska jag titta på Greys Anatomy!
Åsa och Amanda har pratat så mycket om det och jag har börjat kolla lite på avsnitten som går nu.. hehe kanske lite sent men jag har fått uppdateringar av Åsa och Amanda så jag hänger med lite iallafall =)
Får kanske köpa boxen sen nångång? =) Då kan vi ha en sån Greys kväll =) Yeah! haha

Nej nu ska jag läsa lite nyheter och skvaller och sen ska jag äta mammas underbart goda lasange =)


Ha det najs!
Och ta det lugnt ute i blåsten!

Kommentarer
Postat av: Emelie

tusan hakan att de skulle sluta regna. :) vet inte, bara du o jag än så länge.. :) pussa

2009-05-06 @ 19:56:52
URL: http://gobbegobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0