Grillning, karaoke, Stukad handled och svullet knä

Haha vilken kväll!
Det började lugnt hemma på min balkong med mina underbara tjejer. Där vi grillade, drack och pratade en massa tjejsnack =) Sen bar det av in till Mårtensson! Där dracks det ännu mer och tillslut stod man uppe på scenen och sjöng Genom eld och vatten av Sarek med Dex och Amanda ^^ haha
Sen sjöng jag och Amanda Like a virgin! HAHAHAH Fy fan säger jag bara! Det lät inte bra!

Kvällens häjdpunkt var ju när jag cyklade och ramlade! hahahaha
Helt plötsligt fick jag för mig att bromsa med handbromsen i full fart och gör värsta vurpan över hela cyklen och ramlar ner på marken! Det jag kommer ihåg är hur alla står runt mig när jag ligger på marken. Ser bara en massa ansikten! hahaha!! Jag skadade mitt knä och min handled! Fick en smäll i huvudet och hakan!  Och slog i ...  ja ni vet :P haha
i morse när jag vaknade så kunde jag knappt gå! hahah! Mitt knä är alldeles svullet! hahaha
Roooooooligt var det iallafall! haha

Ikväll blir det lugnt! Ska bara sitta hemma och tycka synd om mig själv! haha Sen kommer nog Dex oh hälsar på lite. =)

Ha det bra allesammans! Och Använd cykelhjälm! haha


Kommentarer
Postat av: Anonym

Herregud! Längesedan jag skrattade så mycket!!!

Synd bara om dig hehe!

2009-05-22 @ 17:03:39
Postat av: Emelie

Hahaha! klockrent, de hade jag velat se.. men tur att du inte skadade dig mer.. o va roligt att du var uppe o sjöng, de hade jag gärna velat höra. :)

2009-05-22 @ 17:58:31
URL: http://gobbegobbe.blogg.se/
Postat av: sara

Hahaha, attans då cissi! Vilken syn det måste vart! Tur att du inte slog dig mer i alla fall!! Tack för en super trevlig kväll! =)

2009-05-22 @ 20:43:12
URL: http://saranord.blogg.se/
Postat av: A M A N D A

hahaha fyyy!! viste inte att du skadade dig...oj då.. själv tappade man typ rösten :P och mådde sämre än vad man väntat... haha.. sorry att jag va en sån "joy kill" o ville dra hem haha... men nästa gång sa jag inte vara hög på halstableter och förkylnings medecin.. ha de bra hoppas du inte skadat dig allt för mycket..

2009-05-23 @ 12:26:30
URL: http://amandapanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0