God afton folket!

Idag har varit en helt okej dag faktiskt.. Förutom att jag försov mig i morse! jag hatar verkligen när jag försover mig! Hela ens dag blir förstörd ju! Som tur var försov jag bara mig en kvart.. :P
I morgon ska jag och Tanja vara på Bäckagård, som vi har varit hela veckan.. Det är verklingen inget roligt ställe att vara på! Finns viss personal där som e så sjukt otrevliga så det finns inte! Men som tur är så är vi två och då går det snabbare =) Fick köra lite maskin idag på sjukhuset! Grymt kul! Längtar tills mitt vick börjar så jag får köra lite ^^

Va på Blomsterlandet innan idag med mamma och köpte lite blommor =) Men jag ska plantera dom i helgen för det skulle visst inte bli så fint väder nu i morgon o på fredag.. VIll ju inte att de ska blåsa sönder!
Sen va vi och handlade på City gross =) Köpte massa kött som jag ska frysa in så man slipper köpa en massa hela tiden. Bättre att ta allt på en gång så man har ^^

Nej gott folk, nu ska jag ta hunden och gå hem och lägga mig. För jag vill ju inte försova mig igen :P
Ha en fortsatt trevlig dag!

Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0