Ensam..

Jag vill inte vara ensam, jag vill ha dig här hos mig nu! Jag vill känna din närhet och bara få hålla om dig. Min andra halva fattas och jag känner mig inte hel..

Usch jag känner mig verkligen inte bra! Min mage tar kål på mig! Jag vill bara krypa ihop som en boll och gråta!
Måste försöka att varva ner och ta det lugnt nu.. Men jag känner mig stressade endå!
Får se hur det går på jobbet i morgon.. Blir det alldeles för mkt så får jag nog gå hem. För jag vill inte att det ska bli värre än vad det e..

Usch, snart är det måndag.. Och då ska Santo ta bort sin knuta..! Jag är så orolig för honom! Jag hoppas att det inte är någon elak knuta..
Jag vet inte om jag har skrivit det i bloggen, men jag vet vad det e för fel på Santo nu ang hans nysnongar och fnysningar.. Ringde och pratade med en veterinär och förklarade hur allt låg till.. Och hon sa att det låter som om att han har noskvalster! Det är inget farligt men kan vara ganska jobbigt för hundarna. Så dom ska kolla honom på måndag när han e sövd o så..

Nej nu ska jag hem och ta en tablett för min mage och sen ska jag krypa ner i min tomma säng och försöka sova..
Ha en fortsatt trevlig kväll.

Hej då


Kommentarer
Postat av: Emelie

Meeen min lille söte gumma! inte bra du känner så! bara komma o hälsa på mig om du vill tjabba massa! o jag håller tummarna som fan för santo på måndag!! krya på dig med magen!! massa pussa

2009-05-16 @ 12:09:51
URL: http://gobbegobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0