Det gick kanonbra!

Det gick hur bra som helst idag i kassan =) Satt alldeles själv dessutom!
Men jag var nervös innan jag skulle börja :P Jag vaknade klockan 05.00 idag! Klarvaken dessutom! haha
Men allt gick över så fort jag fick min första kund! ¨
Och nu är jag helt slut! haha
Jobb på lördag och söndag och kanske onsdag, torsdag.
Me like =)

Tror jag ska gå hem och duscha lite och sen gå till hundgården med Santo. Eller om jag ska stanna hos mamma o dom tills maten e klar? Det e ju mammas otroligt goda spagetti och köttfärsås =) Och det vill man inte missa ^^,

Nej nu ska jag läsa lite bloggar och sen ska jag gå och tigga en kärleksmums från Caroline ^^,

Ha det bra!
Hej då!
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Va roligt att de gick bra!! o att du har fått lite tider nu, blir mycket johnny kontant! :)

2009-05-12 @ 16:22:46
URL: http://gobbegobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0