You spinn my head right round, round, round..

Fasen va jag älskar den låten! En riktig Cissi låt :D Yeah!

Nu ikväll var jag och Nico på ett ljus möte! haha Nä så heter det inte, men lite information om att sälja ljus osv.. Jag bokade ett möte med Nicos mamma nästa vecka på torsdag =) och för det så fick jag ett ljus :D haha! Jag fick gå upp där alldeles själv och stå där och ta emot ett fint ljus i en glas lykta ^^
Har lite funderingar att börja sälja så som Nicos mamma gör. Det kostar ju inget och jag älskar ju ljus! Vilken tjej gör inte det? hehe
Men jag får se hur jag gör efter träffen. =)
Så Amanda om du läser detta innan jag har ring dig i morgon så är du och Åsa bjudna på torsdag klockan 18.00 =)

En annan rolig sak som hände idag var att jag har varit på arbetsintervju =)
Det var mycket skratt och jag tyckte det gick ganska bra. Får se nästa vecka vad som händer.
Så håll tummarna för mig nu allihopa! För jag vill så gärna ha detta jobbet!


Nej nu ska jag visa Sarah en video med PCD på youtube.

Godkväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0