Tvätt och massa städ

Idag har jag tvättat och städat hela dagen!
Mamma kom innan och drack lite kaffe med mig och häll mig sällskap ett litet tag =)

Låten som vann igår då.. Hmm Inte den jag hade hoppats på, men lyssnar man på den några ggr så blir den bättre och bättre.. Men jag ville verkligen att Måns eller Alcazar. Men men, vi får la hoppas att Marlene eller vad hon hette kommer komma långt..

Gick och la mig ganska tidigt igår.. Redan efter elva.. Men jag vaknade endå flera ggr under natten och kunde inte somna om, så jag satte på tvn och tittade på American History x! Fy fasen va bra den filmen är! Jag kan se den om och om igen! Har säkert sett den ett 10 tal ggr!

Somnade vid halv 5, och sov fram till lite efter 1 idag :P haha
Men jag kunde inte sova i natt =P hehe

Nej nu ska jag se på Wipeout ^^

Bye bye


Kommentarer
Postat av: Amanda

fy va rolligt wipe out är... vill typ prova på. :P hehe och det är bara tjejer som vinner... vi få ta och hitta på något snart, va ju ett tag sen vi träffades...lite mitt fel har haft så mycket att göra det senaste..



kram

2009-03-16 @ 08:40:21
URL: http://amandapanda.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Nu startas en ny blogg om de senaste händelserna och skvallret i Halmstad!

Välkommen att kika in! NI kan tipsa om oss skvaller, händelserna och vi skriver dem i bloggen! :)



http://gossiphalmstad.blogg.se

2009-03-16 @ 14:17:47
URL: http://gossiphalmstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0