Sunday

Söndag idag.. Och självklart regnar det ute! Söndagarna är de tråkigaste och deppigaste dagarna i veckan!  Och deppigare blir man när det regnar! Okej det kan faktiskt vara mysigt med regn.. Om man är hemma, men lite tända ljus och läser en bra bok eller ser en bra film =) Då är det mysigt med regn! Men inte annars :P

Helgen då..?
Jo den blev inte katastrof =)
Det som blev katastrof var när jag skulle laga den där jävla inbakade fläskfilén! hahaha
Det blev fan inte bra!
Mysig fredag annars =)
I lördags var jag på kalas hos min morbror i Getinge. Fick reda på att han hade dolda talagner :P haha
Han tycker om att baka! Och gott var det oxå! =)
Sen på kvällen så stack jag, Sarah och Amanda och bowlade! haha och jag förlorade stort! Jag skyller på att jag inte hade rätt klot ^^ Det var så jävla tungt!
Men men, efter det så satt vi en stund på b&b och sen stack vi hem.
Amanda körde mig till andersberg där jag träffade lite kompisar. Sen åkte vi hem.

Så att sammanfatta helgen..
En väldigt mysig och rolig helg! Det behövdes verkligen =)




Just det.. Idag är det ju internationella kvinnodagen!
Tummen upp för det =)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Men då låter de ju som du hade en mysig helg i alla fall! =) men vi får ta en träff snart! vad ska du göra nu nästa helg? =) massa kramar

2009-03-08 @ 19:13:29
Postat av: Amanda

hehe vist va det kul att bowla :p jag skyller på att klotet var halt.. ;)



kram

2009-03-09 @ 22:51:41
URL: http://amandapanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0