Sömnbrist!

Jag fattar inte vad det är!?  Jag kan absolut inte sova på nätterna! Jag somnade efter halv tre inatt! Ligger bara och vrider på mig hela tiden! Skit jobbigt är det! Och sen blir det ju att man sover halva dagen! Inget man vill precis. Jag tvingar upp mig själv vid tio, men sen när jag sitter och kollar på tv tex så somnar jag!
Har ni några tips som gör att man kan sova bättre? För jag kommer bli tokig snart! Att vända på dygnet är inget jag vill precis!

I morgon är det möte på arbetsförmedlingen. ska prata lite om hur man ska göra för att få fart på jobb fronten. Det enda jag gör är ju för tusan att söka jobb?! Men inget händer ju?!
Varför vill ingen ha mig?! haha
Tror nog att jag ska cykla dit i morgon, om det inte blåser som det har gjort idag det vill säga ^^


Sen vet jag faktiskt inte vad jag ska göra mer i morgon, eller idag.. Det som jag har planerat är att gå till hundgården med Santo sen när jag kommer hem så han får springa av sig och leka lite =)
Ska nog laga mat hemma idag med, har ju käkat hos mamma och dom nu nästan varje dag =P


Nej nu ska jag nog gå hem.
Skriver kanske i morgon.

BYe bye!

Kommentarer
Postat av: Anonym

testa valerina natt, ett naturläkemedel som fungerar otroligt bra utan biverkningar.

2009-03-17 @ 21:09:11
Postat av: Amanda

kolla min blogg skrev en grej om hur man ska kunna siomna utan läkemedel och sånt tjofs..hade också lite sömnproblem innan..jag ringde dig igår, men du svarade inte.. tänkte fall du ville träffas elelr nått nån gång ta en fika elelr så..



kram

2009-03-19 @ 09:42:26
URL: http://amandapanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0