Något är fel..

Min rygg.. Det är något fel på den! Såhär ont som jag har idag har jag aldrig haft innan! Aldrig en hel jävla dag! :S
Var och handlade med mamma och Sarah innan. Köpte lite saker som jag behöver till helgen ^^ Hoppas bara det blir som jag har tänkt mig..

Nej nu ska jag ta och åka hem och försöka göra något att äta..
Ska nog ta en macka med keso och ett glas vanilj yoggi =)

Ha det så bra!

P.s!
Ni som inte har sett filmen Patrik 1,5.. Ni måste se den!  Så jäkla rolig film =)

D.s

Kommentarer
Postat av: tesss

haha jaaapp:P

2009-03-06 @ 10:27:39
Postat av: gelemamman

Ja visst är den helt klockren!!

2009-03-07 @ 08:18:23
URL: http://gelemamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0