Knip igen!

Kom inte här och säg en massa saker om mig som du inte vet ett skit om! Jag blir fan förbannad!
Så jävla mesigt att säga så som du gör! Bry dig inte!!
Jag låter inte mina riktiga kompisar försvinna.. Dom finns här hos mig, nära mig!
 Och dom skulle aldrig göra något för att såra..
Så snälla kom inte och säga vad jag ska göra och inte göra! Jag kan ta hand om mig själv.
Så för sista gången... Bry dig inte!
Och jag har aldrig skrivit ditt namn här! Så vad får dig att tro att allt handlar om dig?! Du måste ju känna dig träffad på något eftersom du skriver och säger så som du gör?!
Äh jag orkar inte ödsla min tid på dig! Jag har viktigare saker för mig!

Jag blir så irriterad på folk som tror att dom kan så jävla mycket osv!
Vafan ni har väl ett eget liv att ta hand om?! Så gör det!
Jag blir så trött på folk som ska hålla på att lägga sig i andras liv hela jävla tiden!
( Detta gäller absolut inte mina vänner, mina riktiga vänner )

Kanske inte så roligt att läsa ett sånt här inlägg..
Men vissa dagar är man inte på så bra humör.. Jag var glad innan idag.. Men sen när jag fick syn på det som gjorde mig så förbannad.. Ja ni ser ju här ovanför :P haha

Nej nu ska jag iväg.
Skriver nog mer i morgon..








Tack för att du finns!
Du gör mitt liv fulländat! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0