Fy tusan!

Igår mådde jag verkligen inte bra ska jag säga er!
Jag låg i soffan hela dagen igår hos mamma och sov och drack blåbärsdricka.. Sprang på toa hela tiden och tyckte synd om mig själv :P haha
Gick och la mig vid elva igår och vaknade vid 01,00 av enorma magsmärtor! Fick springa in på toa och sitta där och spy! Fy tusan! Jag har inte riktigt vågat äta riktig mat idag, har bara druckit den där blåbärsdrickan :P Men mamma ville bjuda på mat idag så vi får väl se hur det går sen ^^

Har äntligen fått tag i Mayhem nu! Fasen va bra låten är! :D Men den slår inte Flo-Rida ;) hehe
I löööööööööööööööööööööööööööve den sången :D


Jag har haft så ont i mitt nyckelben idag! Som jag bröt när jag var 10år?! Brukar få det ibland, men jag har ingen aning om varför.. hehe Värken går från nyckelbenet och upp mot nacken..
Kanske e dags att gå till en kiropraktor snart och fixa ryggen och nacken?

Det e ingen som vill Köpa en balklänning? =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0