Attans oxå!

Jag har åkt på något skumt.. Igår mådde jag skit när jag skulle lägga mig. Magen va alldeles uppsvälld och jag mådde jätte illa. Kände verkligen att jag behövde spy! Men ni som känner mig vet att jag tycker det är så jäkla äckligt att kräka så jag höll mig.. Ett tag.. =P Tillslut var jag så illa tvungen att gå in och kräkas! Fy fasen! Jag hatar det!
Men jag mådde lite bättre efter det iallafall..
Idag är jag alldeles svag i kroppen och får såna fruktansvärda kramper i magen så jag vet inte vad jag ska ta vägen!
Hoppas jag blir bättre tills på fredag då vi ska hem till Sara på födelsedags fest =)

Skulle följt med Dex och Sara idag med Dex systerbarn till Busfabriken, men jag ville inte riskera att smitta ner dom om det är något jag har åkt på..
Men det kommer fler gånger =)

Hmm.. Nu när jag tänker efter så tror jag att jag vet vad det är med mig nu.. För jag hade samma symptom för några månader sen.. Och då höll det i sig i nästan en vecka.. =S

Jag såg en film igår.. Den va inte så jäkla bra, men jag kunde endå inte sluta titta på den för den va så mysig!
"The Bridge to Tibiterian" hette den.. Men jag vet inte om jag stavade rätt på det sista :P haha 
Ikväll ska jag nog se.. Hmm.. "Things we lost in the fire" 
Återkommer med recension i morgon.

På torsdag ska jag på möte klockan 13,00 och sen på kvällen kanske jag ska träffa min kära vän Emelie =) Om hon inte är för trött från sin resa ^^

Nu ska jag gå och kolla om det finns någon ibumetin för att lindra min huvudvärk. 

Ha det gött!
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0