Vissa människor..

Ibland förstår jag mig inte på vissa människor..!!
Hålla på så som ni gör mot andra?! Va e det för jävla stil egentligen? E det uppmärksamheten ni söker efter eller vafan e det? Jag fattar inte..
Det finns något som heter RESPEKT!
Men det finns ju såna som inte vet vad det ordet betyder..

Annars då..?
Det går i peridoer.. :P Solen skiner.. sen kommer molnen! Närfan ska man kunna sooola?
OKej, nu har det varit perfekt väder i två dagar.. Hur gott ute som helst!  =)
Sommaren är nära nu! Me like, Me like very much! :D

E lite ledsen att Nico ska åka iväg snart.. Kommer sakna dig så enormt mycket! Men jag får spara pengar så får jag komma upp och hälsa på dig uppe på bergen :D
Vi har så jävla roligt tillsammans :D
"Nämen lille vän.. Där kan du ju inte ligga"
Sen stoppar hon korven i fickan!  Hahaha! 

 



Best friends forever Nico!
Kommer sakna dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0