Trafikolycka..

Som tur är så var det ingen stor olycka.. En kökrock i låg hastighet.. Ingen skadades mer än min hand.. heh! Men inget brutet bara en rejäl smäll och svullnad. Men fy tusan va chockad jag blev!
Såhär var det..
Jag, Dex och Sara skulle åka ut till Tylösand och se på balen.. Men vi kom inte längre än till Tylösandvägen vid posten då krocken hände.. Jag kan tyvärr inte berätta hur krocken gick till för jag kommer inte ihåg det ( pga chocken jag fick )
Men det var tre bilar inblandade. Jag körde in i bilen framför mig som körde in i bilen framför henne..
Airbagen i bilen utveckades och jag fick den i ansikete! haha Slog i handen i något och fick en rejäl smäll vid knogarna. Som gav en rejäv svullnad och ömhet..
Kärringen i bilen längst fram kommer ut och börjar skrika åt mig!! Men det var ju inte mitt fel att bilen bakom henne körde in i hennes bakdel.. Som det dessutom inte blev något på!?  Sen klagade hon på att hon hade så ont i nacken! Men när hon va på akuten sen och fått av sig sitt nackstöd så sitter hon och dricker läsk och böjer huvudet hur bra som helst bakåt och dricker..?! Uhm.. Ja så kan man ju oxå göra!! hahah
Dom frågade heller inte mig hur det gick för mig,.. Utan det var såna sur kärringar!
Men sen på akuten så kom den ena tjejen fram till mig och frågade hur det var med mig och handen.. Så henne gillar vi =P

Efter att Polisen kommit och tagit uppgifter så fick jag åka upp till akuten med handen.. Satt där i tre timmar innan jag fick åka hem med bandage runt handen och några smärtstillande tabletter.. Inget var brutet, utan jag hade bara fått en rejäl smäll..
Får väl se hur lång tid det tar innan svullnaden går ner och handen funkar som den ska igen =)

Nu ska jag gå hem och lägga mig..
Ta hand om er och var försiktiga i trafiken!
Håll avståndet!!



( det ser mkt ljusare ut på bilden men det e blixtens fel :P )





Min älskade bil Hharry som vi måste skrota.. ='(
Kylaren och lite annat e helt förstört.. Och det kostar mer att reparera skadorna
än vad Han e värd..
R.I.P Hharry!



Kommentarer
Postat av: Emelie

Nämen herregud, sikket ett! fan va tråkigt! illa med din hand nu ju, kan du jobba i kassan med den? o sikka kärringar, typiskt såna, dom pissar vi på! ;) pussa

2009-06-08 @ 11:29:53
URL: http://gobbegobbe.blogg.se/
Postat av: Anonym

tur att det inte blev värre skador på dig i alla fall =)

2009-06-08 @ 16:09:33
Postat av: Paulina

nämen stackare...o stackars harry :)

men bra att det inte var så allvarligt!

hoppas handen läker snart :)

tack för i fredags förresten!

puss

2009-06-08 @ 16:22:19
URL: http://cocktail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0