The Proposal

Då har man varit på bio!
Ganska rolig film faktiskt! Man fick sig ganska många skratt faktiskt! haha
Det var två scener som jag fick hålla tillbaka tårarna! Jag är ju ganska känslig :P
En scen kändes väligt mycket i bröstet! Fy! Det var inte så lätt att hålla sig från gråt! Men vafasen! Jag ville ju inte sitta där och lipa när det satt massa folk runtomkring! Och det var inte ens sorligt! Bara så fint! haha
Känslig? Jajamensan! haha !

I morgon börjar jag jobba 07,45! Lite tidigt för min del eftersom jag är så jäkla trött på morgonen! Men jag slutar klockan 15,00 så det jämnar ut sig lite där! Har ju hela eftermiddagen till att sola då ju!
Satt ute idag och skulle sola.. Men då kommer ju alla molnen fram så det kändes inte riktigt som solning.. Men jag fick tydligen färg!? Familjen hemma berättade nu att tydligen så har jag blivit jätte brun? Inget jag ser själv men :P
Jag sa till mysen att jag ska vara brunare än honom.. haha får väl se hur det går med det? Jag är ju på god väg iallafall! ^^,

Nej nu ska jag ta och gå ut med Santo och sen ska jag hem till min välstädade lägenhet...

Ha det så bra allihopa!

Hej då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0