The City med mamms!

Var inne i stan innan med mamma och skulle handla lite presenter till Caroline som fyller år på Midsommar =)
Hittade några fin fina saker! Hoppas du blir glad för presenterna!
Det sprang runt en jävla massa finnar i stan och skrek! haha! Det kom ett gäng män med en liten ölmage och finska flaggan målad på magen! haha såg ganska roligt ut =)
Det e ju den här U21 i stan nu.. Inget som direkt intresserar mig, men det e väl kul med lite nytt folk i lilla Halmstad.
Det var nog mer än en månad sen jag va i stan och handlade sist! Känner inte riktigt att det är lika roligt längre.. :P Utbudet e inte lika mkt tycker jag.. Men men..

Jag har börjat få ont i svanken.. =( Så fort jag sätter mig ner så spänner det som f*n! Ganska obehaglig känsla.. Hoppas det går över snart..

Nej nu tror jag faktiskt att jag ska ta och gå hem och plocka iordning lite och sen sätta mig på balkongen med en bok och dricka lite te eller något.. Tycker det låter som en bra idé =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0