Nu har jag det!

Jag har kommit på vad jag o Micki ska göra nu :D Hoppas bara att han går med på det oxå ^^
Tycker denna iden e hur bra som helst! Jag och mamma satt och pratade om det innan och då kom vi fram till detta! Huuuur mys som helst :D

Sitter och dricker lite vin och Amarula med mamma nu och kollar på Higlander! Det e najs! haha

Idag körde jag o mamma The Sörums till Landvetter i Gbg! Dom skulle åka till Thailand i tre veckor nu! Så fuskigt! Jag vill oxå åka iväg på lång semester! Men det går ju inte för man har ju sitt vik i sommar.. Tusan hakan!

Mysen ringde idag! Blir alltid lika glad när han ringer! Sitter med ett leende på läpparna hela samtalet! Det e myyyys! =)

Nej nu ska jag umgås lite med mamma igen!

ha en trevlig kväll!

hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0