Konsten att ljuga..?!

Visst man kan dra en vit lögn någon gång..  Vem gör inte det?
Men sen finns det sådana som ljuger för att skydda sig själva.. Är det inte bättre att sanningen kommer fram direkt istället? För förr eller senare kommer den komma fram och då gör det mer ont än vad det gör när man får reda på det direkt.. I vissa fall är det så uppenbart att personerna ljuger.. Och jag blir så ledsen på sånt.. Känner mig så.. "förådd" Att han / hon går bakom ryggen på en.. Fy fan vad jag hatar det! Jag blir helt förstörd! haha!
Men ärligt..
Det finns dom som ljuger jätte bra och dom som ljuger hur dåligt som helst!
Jag ljuger absolut inte bra! haha! Men sen ljuger jag inte så ofta heller.. Men jag vet några som ljuger konstant! Vissa är så genomskinliga så man kan bara skratta åt dom! Och sen är det ju vissa som ljuger lite bättre..


Men det värsta är när ens nära och kära går bakom ryggen på en.. Det klarar jag inte av..

Nej nog om detta!
Nu ska jag in till stan med mamma och fixa mitt pass.. Sen ska jag hem och byta om och sedan vidare och jobba i kassan! YEy! ( eller inte ) Fy fan det är strängt att jobba dubbel pass! haha
Speciellt när jag börjar klockan 06 på morgonen på sjukhuset, slutar klockan 15 och sen börjar jag 16 i kassan!

Nej nu måste jag avrunda!

Kom ihåg..


Ljug inte..Gå inte bakom ryggen..  Det sårar mer än vad ni tror..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0