Kan inte sätta fingret på vad det e ...

Jag har en skum känsla.. Men jag kan inte komma på vad det e...
Ska man lita på magkänslan eller vad ska man göra?  Usch det e så jobbigt =(

I morgon börjar jag klockan 14.00 till 21.00 =) Trodde att jag började klockan 13.00 först och att jag skulle jobba till stägning.. Men icke :P
Ska ringa sjukhuset i morgon oxå och kolla om de behöver mig i veckan ^^
Annars har jag jobb i kassan både nästa vecka och nästa vecka igen.. Men jag börjar ju mitt vik på sjukhuset nästa vecka.. Hmmm... Jag som vill sitta i kassan =P haha
Får se hur jag löser detta ^^

Nej nu måste jag springa hem och ta ur tvätten ur torktumlaren =P Annars låses mina kläder in! haha
det hade varit nåt :P

Bye bye


Kommentarer
Postat av: Emelie

Have a good day at work! så syns vi ikväll loooovely!! :)

2009-06-05 @ 12:36:56
URL: http://gobbegobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0