Fullt ös!

Caroline har haft en liten grillfest här hemma nu med sina klasskompisar.. Och det var fullt ös hos mamma o pappa :P
Men nu har dom cyklat ner till stranden och ska bada?! haha
Jag har inte ens tagit mitt första dopp =P

I morgon är det jobb på sjukhuset från 06.00 till 15.00 ,sen klockan 16.00 ska jag sitta i kassan till 21.15. Yeah! ( eller inte ) Det e ganska strängt med såna pass.. Men det blir ju pengar!
Ska även jobba på midsommar! Men det gör mig inte så mkt för jag jobbar endå bara från 07.00 till 13.00.
Sen på kvällen e det fest som vanligt hemma hos mamma o pappa. =) Lite av en tradition nu! Sen får jag se vad som händer.. Sarah snackade om nån fest som Padde skulle ha.. Men jag får se vad som händer. Man kanske stannar här hela kvällen som vanligt ^^ Brukar vara ganska roooooligt =)

Nej nu ska jag titta på Paris Hiltons serie och äta cheeeeeeeeeeeese balls :D 
Sen ska jag njuta av det sista avsnittet av Desperate Housewifes!!

Skriver nog inte i morgon för jag kommer vara så trött.. :P
Men vem vet.. Det kanske kommer ett litet inlägg ^^

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0