Fiiiii fan!

Jag får en sån obehaglig känsla ibland! Jag vill bara falla i gråt!  Mina knä viker sig och jag får hjärtklappningar! Skit obehagligt är det! Och jag kan inte slappna av.. Som att gå på nålar.. På helspänn hela dagen lång..
Det är något som inte stämmer..
Jag gillar inte denna känslan...

Dagen i sig var ganska bra! Tills jag somnade i mamma och pappas hammock... Efter det gick det bara utför! Hade en massa saker jag skulle göra! På min fria dag från dubbelpassen.. Men icke! Jag somnade istället.. Så jag missade att boka tvätt tid, får tvätta hos mamma.. Och jag missade att åka hem och städa och ha min egna tid för mig själv! Tack för den! Så jävla typiskt!
Sen får man höra saker som man helst inte hade velat höra.. Se massa idioter ute och tappa matlusten helt! Slå i min hand så det börjar blöda åter igen och sen få en jävla blåsa till!
Fiiii fan säger jag bara för dagen ( efter 18,00 )
Tror inte heller att dagen i morgon kommer bli så mkt bättre..

Hur har er dag varit? :P




Förresten Nico..
Skulle jag kunna få din adress i Norge? ^^,

Du kan mejla den till mig.



Hoppas er dag har varit bättre än min   =)




Kommentarer
Postat av: nicolina

Hej min væn!!!

Du kan få min adress till jobbet som ær:



Co/ Nicolina Nilsson

Hovden Fjellstoge

Lundane

4755 Hovden

Norge



Hoppas allt ær bra med dig!!! pusspuss!!!

2009-06-23 @ 21:12:12
URL: http://leeelooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0