Det sjunker lixom inte in!

Jag kan inte fatta att Michael Jackson har gått bort! Det går inte in i mitt huvud! Jag blev så chockad i morse när jag fick höra det, jag trodde först inte på det..
Det är hemsk! Han var ju The king of pop! Eller han är ju det fortfarande! Hans musik kommer leva kvar länge!

Nu till lite annat!
I morse ringde min mobil 05,20! Och jag blev lite fundersam.. " jag är ju inte sen till jobbet " tänkte jag..
Men det var min mys som ringde =) Det gjorde verkligen dagen! Ingen kan göra mig så lycklig som han kan ♥

Dagen på jobbet var stressig som faen! Hade hur mkt som helst att göra.. Men jag blev endå klar tidigare än vad jag trodde! Kanske bara för att jag stressade som en galning!
Har tydligen blivit uppsatt på utstädningar nu med! Absolut inget jag vill! Tycker dom kunde frågat först.. Men men..
Efter jobbet åkte jag hem och duschade och gjorde mig iordning.. Sen in till stan med mamma, Sarah och Caroline. Letade efter ett par sandaler, men fastnade inne på Gina med Caroline.. =P Så det blev inga sandaler från stan inte! Men vi körde sedan vidare till Skostop och där hittade jag två par! Och jag älskar dom!
Men jag gillar inte personalen där.. Vissa är så jävla otrevliga så det finns inte!
Men men, jag fick mina skor iallafall!

Sen vid nio cyklade jag, mamma och Caroline in till stan och åt på Harrys och drack lite cider och öl!
Och nu sitter jag här!


Nu till en annan sak!
Vad är det med folk som ska hålla på att försöka förstöra för andra?!
Ljuga om en ganska så allvarlig sak!?! Vad får du ut av det egentligen?!
Det jag vet och alla andra som var med, är att det inte är sant!
Jag blir så förbannad, arg och ledsen! Men mest ledsen för att du kan tro så om mig.. =(


Har ingen lust att skriva mer nu!
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0