Sån jäkla seg arbetsdag!

Jag trodde aldrig jag skulle bli klar idag på jobbet! Det var så skitigt och äckligt där och sen var jag tvungen att ta två rum sist av allt.. Och när jag väl var färdig på avdelningen, ja då skulle man ner och bädda jourrummet! Och när man var färdig med det, ja då skulle jag göra rent maskinen! *suck*
Men jag la mig i massagestolen i 20 min efter jag slutat! Tyckte att jag behövde det efter allt slit på jobbet :P Lite gott får man allt unna sig.
Fick ett samtal i morse som gjorde hela min dag mycket bättre! Blir så glad av att bara få höra din röst =) Det är myys!
Idag är det bara 13 dagar kvar till Thailand och 6 dagar kvar till vår dag! ♥
Känner på mig att Juli månad kommer bli en bra månad!

I morgon är det mycket maskinkörning för min del. Ska köra onsdagskörningen i morgon oxå eftersom jag ska vara ledig på onsdag då jag och mamma ska hämta The Sörums på Landvetter flygplats! Dom har ju varit i Thailand och hälsat på Ben-David och Dannie!
Flera gånger under dessa tre veckorna så har jag tänkt ringa Amanda och fråga om hon ville hitta på något. Men precis innan jag ska ringa henne " Ja just det, hon är ju i Thailand" haha! Snacka om att man e tankspridd!
Det ska vara mitt nya ord för min glömskhet! :P Jag är inte glömsk, bara tankspridd! Men jag tycker det är lite charmigt. Jag hade ju inte varit samma Cissi om jag inte hade varit glöm... Förlåt.. Tankspridd. haha

Nico, Ditt brev blir lite försenat.. haha!
För jag hade glömt vart jag lagt det! *skrattar* Men jag ska skicka det idag! Så du får kanske det i slutet av veckan eller något? Vet inte hur lång tid det tar.. Men det kommer! I promise!

Nej nu ska jag gå ner och kolla med mammsen om man kan få låna hennes bil så jag kan åka och köpa matlagningsgrädde.. Ska nämligen ge mig på att laga spagetti och köttfärsås ikväll.
Så för Guds skull! HÅLL TUMMARNA FÖR MIG! hahah


Kommentarer
Postat av: nicolina

Hej! ja snart blir de semester för dig! härligt!

de är du massa värd! Absolut ingen fara!de är ju tanken som räknas som många säger hehe!

puss o kram!

2009-07-07 @ 01:02:28
URL: http://leeelooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0