Legat i poolen hela dagen!

Idag har jag legat i poolen hemma hos mamma och pappa nästan hela dagen! Så jävla gött! Blivit ganska mkt brunare än vad jag var innan :P Det gillar vi!
Igår var det fest i snöstorp hos Malin! Trevligt trevligt var det! Sen  åkte vi in till stan, men det var mindre kul.. Träffade Tanja som hängde på oss =) Vi tog en varsin äl på B&B och gick runt lite, men sen gick vi hem :P Hade så jävla tråkigt där! Det var någon snubbe som trodde att han kunde rappa på scenen! Skit dåligt.. Vi ville ju dansa och ha kul! Gick inom Donken innan vi skulle hem och köpte lite cheeeeeeeeeesburgers! Sen kom Sarah och hämtade mig på moppen! haha!

Blev bjuden på Tacos hemma hos mamma o pappa idag! Ska bli riktigt gott!
Har varit så sugen på det länge nu!


Nej nu ska jag gå ut och gå med mamma!
Ha det så bra!
Och passa på att sola nu innan regnet kommer!

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0