Hejsan Hoppasan!

Åh jag sov så himla gott inatt så det finns inte!
Hoppas att det kommer bli likadant i natt med! ♥

Nu har jag fått ännu en jobbig granne! Som spelar musik 4 på morgonen och går med hälarna i golvet när hon går!
Okej, jag går ju upp vid kvart i 5 endå, men jag vill ju inte vakna klockan 4!!! Jag vill inte vara den som klagar, men hon har redan blivit tillsagd.. Men fortsätter hon, så får man nog ringa o klaga lite! höhö!
Nä men jag tycler faktiskt det är ganska repsktlöst om jag få¨r säga vad jag tycker..

Ikväll kommer Prison Break! Yeah!

Idag tänkte jag äta lite potatisgratäng med någon god köttbit.. Eller så ska jag ha pommes m. bearneise sås och kycklig klubbor! Mmmm så gott! Nu fick jag beslutsångest! hahah

Nu är det bara 6 dagar kvar tills vi åker till Thailand! Åhhhh va mys!


Nej nu ska jag hem och välja vad jag ska äta :P
Ska även dra med mig resväskan hem så man kan börja lägga i lite små skit som man ska ha med sig.

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: tessaaan

ojoj thailand!? HÄRLIGT ! snart bor jag nära ditt hus där vid hemmakväll:)

2009-07-14 @ 15:35:24
URL: http://andjele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0