Det gillar vi INTE!

Idag tog jag min spruta!
Och jag var så jäkla nervös! FIck lägga mig ner för hon tyckte att jag var lite blek i ansiktet :P haha
Sen var jag tvungen att ligga kvar i en kvart :P
Som jag alltid gör när jag är nervös började jag ställa en massa frågor.
"Kommer det göra ont? "
"tar det lång tid?"
"Finns det biverkningar"
"Kommer det bli ett ärr"
 Och sen när hon tar fram sprutan och jag ser den skriker jag lätt till
" SKA DU KÖRA IN HELA DEN LÅNGA NÅLEN?!"
 Jag höll på att dö! Den var ju hur lång som helst! ( Eller kanske inte, men lång för mig ) haha

Men nu är det gjort och jag är klar med att ta sprutor för tillfället!
Bara tanken på att jag vet att dom kör igenom en nål genom huden får mig att må illa och få handsvett! haha
Sen när man ser nålen blir man svimfärdig! Jag fattar inte hur jag kunde tattuera mig egentligen :P haha
Men men! Så e det!

Har lämnat in min mobil på lagning nu.. Jag hörde knappt  när folk pratade i den.. Det lät som om det var något för där man hör.. ( Rimmar och allt ) haha
Så nu har jag pappas gamla mobil.. En jävla tegelsten! För dom på Telenor hade inga lånetelefoner inne..!? Vilken service va? hah!

i morgon är det jobb! Och sen ska man till Snöstorp med Emelie och the gang =) Ska bli kul att träffa dom igen! Var ju ett litet tag sen nu..

Ha det så bra!
Hej då !

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja, de ska bli såååå kul o träffa dig igen!!!! :)

2009-07-03 @ 15:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0