Vilken dag!

Idag har jag haft fullt upp! Kom typ bara precis hem!

Dagen började med  att jag vaknade av att jag inte fick någon luft!!! Då ligger Santo över mig och sover! HAHAHA
Halvt sovande trodde jag att det var Micki som lågpå min rygg, men förstod sen att det var Santo när jag kände hur mkt hår det var på honom :P hahah
Fick putta bort honom och sen somna om i en halvtimme.. För sen skulle man upp och göra sig iordning och sen åkta till sjukhuset med Sarah på någon kontroll lr vad det nu var.. Efter det så möter vi upp mamma som måste till akuten då hon ramlade ner för trappan igår!! Hon missade ett trappsteg! ( hahaha ) jag kan inte låta bli att skratta för det såg så jäkla roligt ut! hahah
Iallafall.. FIck gå upp till Barnavdelningen igen efter en halvtimme för Sarah skulle få något som mäter hennes blodsocker.. Efter det så går vi ner till akuten igen till mamma som sen ska till röntgen.
Jag kör hem Sarah och sen kör jag till Arbetsförmedlingen där jag fixade med massa saker.
Sen kör jag upp till sjukhuset igen och springer runt som en idiot på röntgen och letar efter mamma som skulle smsa mig när hon va färdig där.. Men jag hittar inte henne, så jag sätter mig ner och väntar... Och väntar... Och väntar! Tills jag går ner till akuten igen! Då sitter hon där i sin rullstol! hahaha! Då har jag suttit på röntgen i en timme! Hahaha

Det var inget brutet i mammas fot som tur var! Men hon har fått en kraftig stukning! Och det kommer att ta ca 6 veckor innan det läkt! 
Mamma har sån otur! Haha jag undrar hur det kommer gå för henne när hon bli gammal?! hahah

Nej nu ska jag ner och fylla i en lapp =) 

Ha det så bra! 

 

Kommentarer
Postat av: amanda

hehe ja jag hörde om Ylva, hon har inte tur hon nej först det ena sen det andra hehe. Eva hade berättat för mamma om det att det såg rätt så roligt ut för Sarah satt i sin rullstol och sen Ylva jämte också i en rullstol.. :P vad blev det för färger på tapeterna nu då?



kram kram

2009-01-29 @ 10:20:41
URL: http://amandapanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0