Snaaaaaart!

Snart fyller jag år! Om två dagar =D haha
Men det jag längtar mest till är nog fredag! För då e det fest och min mys kanske kommer hem  :D
Vilken helg det kommer bli! =)

Idag gick det seeeeegt på jobbet.. Efter jobbet gick jag och Nico hem till henne och åt lite currygryta!! MUMS säger jag bara!
Sen åkte jag hem och hämtade Santo så gick vi bort till mamma. Satt där och snackade lite och drack kaffe.
Sen vid kvart i fem gick jag hem för Dex och Rasmus skulle komma och hjälpa mig med internet. Efter många om och men fick han igång det =) Så nu kan jag skriva blogg igen =D Naaaaajs!

Nej nu ska jag ta mig något att äta.. Får se vad det blir.. :P

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0