Sakta men säkert kommer den krypandes...

Många gånger när folk frågar om man mår bra.. Säger man ju oftast ja.. Men om man tänker efter ibland.. Så lurar man både sig själv och de andra.. Jag har tänkt på det rätt ofta. Men det e ju inget man vill skylta med att man inte mår bra. Därför säger man att man är okej..
Man kan känna att man mår bra, men innerst inne skriker man!
Jag känner så lite nu! Paniken kommer snabbare och snabbare! Jag har ju inget jobb!
Jag vill jobba! Inte sitta hemma!

Santo är så tråkig här hemma.. Han ligger bara vid dörren och tittar.. Och ibland somnar han..
Han brukar ligga i soffan med mig och titta på tv. Haha
Men inte idag..

Jag va i hundgården innan med han så han fick springa av sig lite =)

Åh, jag fick en jätte fin present av Anna idag på posten! En jätte söt nalle med vingar =) Den är sååå söt!
Tack så mycket Anna!
Och tack till Anna J!! Jätte fint kort jag fick =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0