Roadtrip!

Hahah vilken jäkla dag det har varit dag!

Det började på jobbet, kände mig så deppig och hängig.. Men försökte göra det bästa av situationen.
Sen efter jobbet åkte jag hem och rastade Santo, sen åkte vi och hämtade Dex. Åkte inom Åsa och Amanda lite sen stack vi till donken och åt mat =) hehe. Sen kom Dex på den briljanta idén att åka ner till Skåne och köpa godis!
Halv vägs dit slutade fläkten i bilen att fungera och vi började frysa! haha
Jag sa till Dex: Tänk så har dom stäng..?! Dex: Neeeeeej då! Dom har alltid öppet!
Det blev kallare och kallare i bilen. När vi kom fram till godisbutiken står det på en skylt! : Semesterstängt! Öppnar igen 23 januari! HAHAHAH
Så vi fick vända och köra hem igen i en svinkall bil! hahaha
Då hade vi åkte 12 mil sammanlagt för att "köpa" godis! HAHAHA
När vi kom hem till Halmstad igen åkte vi hem till mamma och värmde oss och fick lite mat =P

Så nu sitter vi hemma hos mig, lagt in en massa låtar på Dex dator som vi ska ha på fredag! För då är det fest med stort F!!!

Nu ska vi äta lite brieost med kex =)

     


Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0