Nyår hos Amandaa!

God fortsättning på det nya året =) Hoppas att ni hade en mysig och rolig nyårsafton =) För det hade verkligen jag :D
Vi kom hem till Amanda vid sju.. Då bjöds det på välkomstdrink och sedan på smörgåstårta! Mumsigt värre =) Sen minglade vi lite och sen bar det av till vardagsrummet där singstar väntade! Fy fan va kul det var!  Vi hade ABBA tema!! Jag har sån träningsvärk i magen idag! haha
Det var ju lätt den roligaste nyår jag har varit med om i hela mitt liv! Jag har aldrig skrattat så mycket som jag gjorde igår!! Tack för en otroligt lyckad kväll Amanda, Åsa och Bengt =) Det gjorde ni verkligen bra!!! =)
Jag kommer aldrig glömma denna kvällen =)

Idag va jag på arbetsintervju. Får svar den 10:de!
Efter det så åkte jag hem en stund, sen stack jag hem till dex bror där alla tjejerna var. Där åt vi tacos och spelade Buzz och singstar! Fasiken va kul Buzz var! haha
Singstar var inte lika roligt i nyktert tillstånd.. haha för så hör man verkligen hur dåligt det låter! haha

Lägger upp lite bilder från igår nu..

Ha en fortsatt trevlig kväll!
                       

Haha som sagt vi hade skit kul igår!! Inga kan festa som vi ^^

Kommentarer
Postat av: Amanda

det e skönt att höra att du hade kul :D detta får vi göra om :D

2009-01-04 @ 11:36:41
URL: http://amandapanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0