Mamma

Min mamma får mig alltid att må bra! Hon är ett sånt stöd för mig när man har det jobbigt! Hon lyssnar alltid och ställer alltid upp för en! Man kan prata ut med henne om man har något man vill prata om och ingen annan finns för en..
Jag blir så glad när jag är med henne. Hon är min allra bästa vän! Vi har sån bra kontakt, och jag är så glad att hon är min mamma!
Jag älskar henne mer än allt annat!

Idag va jag på jobbet och hämtade papper och sen va jag och mamma på HFAB och valde tapeter och kulörer till min nya lägenhet =) Jag ser faktiskt mer och mer fram emot flytten nu. Det kommer bli så jäkla snyggt när jag fått iordning där! Vet precis hur jag ska ha det!

Sen har jag sökt hur många jobb som helst idag! Skrev även ut en massa CV som jag ska lämna till olika ställen.
Så håll tummarna för mig nu.
För det börjar faktiskt kännas som om jag är påväg upp igen.. Sakta men säkert klättrar jag upp från botten.

En annan rolig sak!
Jag ska på arbetsintervju på torsdag halv elva! Så håll tummarna för mig då =)

Nu ska jag gå och lägga mig med Santo =)

Jag hade velat höra din röst innan jag går och lägger mig.. ♥


God natt gott folk!

Hörs i morgon!




Kommentarer
Postat av: amanda

skulle inte jag hjälpa dig med inredningen :( ..hehe skoja bara HAAHAAHAA ehh aja vi får hitta på något i dagarna som kommer..

2009-01-28 @ 13:43:53
URL: http://amandapanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0