I hate this part

Har ni hört Pussycatdolls låt "I hate this part"? Fy fan va bra den är!
Satt och la in lite låtar på mobilen innan, så nu har jag mkt musik i mobilen =)
Jag fick ett köksbord av pappsen innan =) Det är jätte fint! Lägger upp en bild på det senare.

Idag har jag inte gjort någonting.. Lr jag va med pappa och hämtade bordet men sen har jag inte gjort så mkt mer.. Varit en lat dag idag! Men samtiigt mysig dag eftersom jag har fått tillbringa den med min mys! =)

På måndag ska jag träffa Dex. Vi ska kolla lite hur vi ska göra med musiken och så tills på fredag! För då e det fest! =) Yeah man! haha
Fyller ju år på torsdag, och sen på fredag ska jag  ha en liten fest för mig och mina vänner =)


Nej nu har jag inte lust att blogga mer.
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Dexter

fest fest fest

2009-01-18 @ 00:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0