God morgon!

Sitter här och tittar lite på tv.. Väntar på att klockan ska närma sig 09.40 så jag kan köra till jobbet..

Haha jag måste bara berätta en sak som hände i lördags..
Jag och Nico gick ut, hade skit kul! Dock skumt folk ute =P Men vi klarade oss galant endå =)
När jag kom hem lite efter fyra gick jag ut med Santo. Och sen när jag skulle gå in igen på baksidan av huset så hände det! hahah
Jag står och ska låsa upp dörren, och santo står och luktar på buskarna bakom mig. Helt plötsligt springer en kanin fram och Santo efter den direkt! jag som inte alls var beredd på detta flyger bokstavligen efter Santo som en vante! Flyger in i väggen och skrapar upp halva kinden och slår i huvudet, axeln och mitt knä! Ligger där i jorden och förstår inte riktigt vad det är som har hänt! hahah allt gick så snabbt!
Och ni som känner mig vet att jag inte klarar av blod!
Får tag i Santo och springer upp och kollar på kinden som är alldeles blodig!
Ringer mamma ^^ haha
Hon säger åt mig att ta is på kinden så den inte svullnar.. Men jag hade så jävulskt ont så det gjorde jag inte! hah
Ringer Micki, ( Som va i trönninge ) och har panik! Det har nu slutat blöda lite men jag va nervös att jag kanske hade fått hjärnskakning eller något efter den smällen i huvudet! Men Micki lugnar mig och vi lägger på..
Dagen efter när jag vaknar... HAHAHA Kinden va svullen och alldeles röd! Fy fan! Jag kände pulsen i kinden =P ( skulle kanske ha tagit is som mamma sa ^^ )
Måste berätta oxå att när detta hände så sprang Santo ifrån mig, men när jag sen ropar på honom med panik i rösten kommer han tillbaka med sänkt huvud och sätter sig jämte mig, sen va han vid min sida hela tiden =) Han va så söt! Tror att han märkte att han hade gjort fel och att jag var ledsen. Min söta lilla vovve =)
( Bild kommer senare )

Usch det kom en enorm trötthet i mina ögon nu! =P Ska nog vila i en halvtimme eller något nu..

Ikväll blir det kanske film med Amanda =)
Nej nu ska jag vila, skriver mer lite senare!
Ha det bra!

( Och ni med stora hundar, ta det lugnt =P ) hahaha

Kommentarer
Postat av: Amanda

mamma vet bäst säger dom hehe..

men det såg inte så hämskt ut , bara lite rött o svullet.. så oro dig inte :P

2009-01-12 @ 12:25:39
URL: http://amandapanda.blogg.se/
Postat av: Anonym

jadu!!! galen kväll, skoj som fan!

Men stackare, haha!!!

2009-01-12 @ 20:17:20
Postat av: Emelie

Hahhaha fy fan va bra! eller roligt i alla fall.. du är så go! =)

2009-01-12 @ 20:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0