God kväll

Det kommer verkligen ingenting på tv ikväll.. Så lamt!
Va hemma hos Åsa innan och åt lite frallor =) Mamma va oxå där.
Haha vi hade lite memory med sakerna som fanns på bordet.. Mitt minne e ju verkligen inte det bästa! haha ( Guldfisken Cissi )
Iallafall, det gick inte så bra för mig =P Men det va inte så lätt för Åsa och mamma heller =P haha
Sen när jag skulle hem så gick jag och mamma en runda med hundarna. Lite läskigt att gå nere vid nissan där det e lite skog och så =P heh
Nu är det bara 8 dagar kvar tills jag fyller år :D Då kommer släkten så då ska man baka och ha sig =P haha
Och sen är det 9 dagar kvar tills festen med tjejerna =) Det ska bli sååå kul!
Och sen är det bara 2 dagar kvar tills min mys kommer hem igen =) Myyyysa hela helgen =) hihi
Massa nedräkningar ^^

Nej  nu ska jag pilla lite med mobilen =)

Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0