Filmkväll!

Nu har jag precis kommit hem från Amanda och Åsa. Jag och Santo var där och hade en lite myyyyysig filmkväll.
Vi såg på The Strangers! Haha fy fasen va rädda vi blev en gång! Alla bara skrek! Hahahah!
Amanda ska nog komma och hälsa på lite i morgon efter hon har gymmat =) Ska bli rooooligt =)

Har skrivit på alla papper nu! =) Så jävla skönt att allt e klart nu!
kanske ska köpa en ny mobil i morgon oxå :D Naaaaaaajs :

Jag har faktiskt inget att skriva egentligen... =P
Men jag lovade ju en bild innan, så den kommer nu..
Känsliga tittare varnas! ( haha eller inte )



Det ser kanske inte så farligt ut.. Men ont gör det! Och det e fortfarande svullet!
Jävla hund! hahah

Natti på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0