Alldeles eget...

Jag vet inte vad jag ska tycka egentligen..
Det är tomt.. Lite för tomt.. hmm..
Men jag kommer nog klara det =) ( hoppas jag ) hahah

Jag vet inte vad jag ska göra ikväll faktiskt.. Äta lite hos mamma iallafall, och sen ska jag hem och duscha lite..
Haha kanske sitta i min ensamhet och dricka lite vin kanske? =P haha hur deppigt låter inte det egentligen?!
Äh.. Skit samma! Jag är inte deppig, jag vill bara dricka lite viiiiin =)

Har ingen dator hemma nu, men jag ska försöka skriva i bloggen så mycket jag kan! I promise =)

Nej nu ska jag ner och äta lite mat!


Ha en bra kväll!

Tjipptjopp

Kommentarer
Postat av: Amanda

VA bjöd du inte in mig på en vino?!?! hehe när du än har tråkigt! CALL ME!! hehe alltid upp för vad som!?! vill du hoppa falmskärm , IM THERE!! vill du dricka vin, I BRING THE CHEESE!! hahaha ;)

lät kanske lite deperat hehe men men..vi träffas ju aldrig längre :(

2009-01-11 @ 00:07:50
URL: http://amandapanda.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0