Upp, Upp, och sen ner igen..

När ska denna berg och dalbana sluta?
Börjar bli lite illamåenden nu.. ^^

Va nere i källaren innan och rensade lite!
Fan med skit man har! haha
Iallafall, när jag skulle gå upp till lägenheten igen, ramlade jag i trappan och slog i ryggen rejält! Fråga mig inte hur jag lyckades.. haha
Klantröv som jag är!
Så nu blir det soffan resten av dagen, med en kall handduk som bedövar..



Kul vissa har genom att skicka sms från internet utan avsändare.. Vem du nu är.. jävligt onödigt sms!

Blir så trött på såna som ska lägga sig i andras liv! Fuck you säger jag till dom!
Men vissa tycker väl att det är roligt att såra och irritera andra? Vad vet jag?!



Nej nu ska jag krypa ner i soffan med täcket och tycka synd om mig och min rygg lite ^^









Håll om mig en sista gång
Släpp inte taget, inte ens när du går
Bär med dig en bit av den kärlek, som för alltid är vår

( En fin rad från Tomas Ledins låt "Håll om mig en sista gång"
Hörde den på innan idag )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0