Tråk söndag!

Jag hatar söndagar mer än alla andra dagar! Dom är så tråkiga och sega!
I morgon ska jag på arbetsintervju =) Sen ska jag hämta min syster på Munkagård.. Jag har ingen aning om hur jag ska hitta dit :P haha Men det löser sig nog. Sarah ska följa med och hålla mig sällskap =)

Igår va det en riktigt mysig kväll!
Micki bjöd ut mig på middag och sen gick vi på bio =)
Vi åt på Harrys =)) Derar kycklingvingar! Fy fasen va goda dom är! Och folk säger att B&B Har gidast kycklingvingar!? HAH säger jag bara! Dom har inte ens chans mot Harrys vingar! ^^
Sen efter maten gick vi på Valkyria. Jag tycker den va bra, men den va lite seg.. Det hände lixom inte så mkt förrens i slutet.. Inte så mkt action som jag trodde det skulle vara.. Men men man kan inte ha tur varje gång man går på bio.

Jag vill se den nya filmen med Clintan.. Men jag kommer inte ihåg vad den hette.. Och sen vill jag se den med Will Smith, Seven pounds tror jag den hette..

I veckan ska jag träffa en kompis som jag inte har träffat på flera månader! Det ska bli kul =)

Nej jag har faktiskt inte så mkt mer att skriva om just nu. Återkommer kanske lite senare eller så skriver jag i morgon igen. Ha det så bra!

Hej då!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Oh va fin blogg :) Önska jag orkade fixa min design så.

2009-02-01 @ 17:11:30
URL: http://whatsup.blogg.se/
Postat av: Sandra

haha nää jag fattar inte heller ett skit :O

2009-02-02 @ 14:09:59
URL: http://whatsup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0